Followers

Monday 8 April 2013

sudah lama daku menyepi .. kini daku kembali

Salam all .. now im back .. lepas sebulan berhempas pulas, sibuk dengan program dan menghadapi peperiksaan, now aku nak meriahkan balik wall ni .. errghhhh .. byk dah sawang kat cni .. h0pe k0rang smua sihat

lepas abes tenaga memerah otak utk exam .. now masa utk bercuti .. i have 2 month holiday .. apa nak buat?

- Keje : Ni da jadi rutin aku stiap kali ada game .. aku jual jersey pasukan liga tempatan tau .. 
             kalau korang nak leh contact2 .. tp aku jual jersey pasukan yg top 4 je .. 
             (Selangor, Pahang & Johor) 


- Belajar : 1. Photography : Melalui e-book yg aku da bli .. mahal jugak la .. tp aku akan pastikan yang
                                          pelaburan ini akan  berbaloi .. bagi sape2 yg ade job wedding photography .. 
                                          ajak2 la .. bleh newbie ni belajar skit2 
                2. MUET : Kene prepare utk MUET bulan 7 nanti .. so kne banyakkan membaca dan wat
                                  latihan terutama pasal grammar.


- Lesen : Memandangkan ayah aku da oder XJ6 keluaran Yamaha yg d bekalkan dengan enjin berkapasiti
              600cc .. so x best kalau aku tengok je .. walaupun bdn aku kecik .. aku ttp nk merasa bwk dan
              ade lesen utk bawak .. so tengah survey2 kat mana nak upgrade lesen B full yg murah2


- Novel : Dah abes berbelanja hampir rm 100 utk novel .. so ini la masanya utk khatamkan kesemuanya ..
               hohoho .. tp ade lagi novel yg x terbeli .. tgh tggu Pesta Buku Antarabangsa 26/4 - 5/05 nanti 
               utk abeskan baki voucer buku yg masih tersimpan rapi.


- Shooting : igt nak kuar menge'shoot' kat tempat best2 or event .. so bleh asah lg bakat .. lg2 kalau ade 
                  pro dan sudi mengajak aku kuar .. hohoho .. setakat cuti ni .. 11 & 12/4 aku igt nak naik 
                  Genting shoot Pertandingan Seni Grafiti 2013, YNOT - Spark Your Creativity with Graffiti .. 
                  so sape2 nak follow moh la.

korang ada idea or pandangan utk aktiviti menarik sepanjang cuti .. share2 la .. ok all .. jumpa lagi .. Wslm


4 comments:

  1. Fuhhh.. a lot things to do yahh! all the best!

    ReplyDelete
  2. suka baca novel juga ya? salam blogwalking

    ReplyDelete
  3. same hobby .. bihah suka bace novel. follow here http://nabihahzambry.blogspot.com/

    ReplyDelete
  4. assalammualaikum... pkongsian yg bermanfaat. nak tambahkan aktiviti?

    ReplyDelete